Răspunsuri

2014-05-24T19:50:49+03:00
CRED CA DIN CAUZA IMIGRANTILOR
MAI ALES NEGRI
SAU CHINEZI
da, ai dreptate imigrantii sunt o cauza. Mai sunt insa si alte cauze, precum migrarea interna, adica a populatiei de la sate catre orase, si emigrarea, adica plecarea populatie noastre in strainatate la munca sau de tot
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T19:54:24+03:00
Organizaţia Internaţională pentru migraţii evidenţiază factorii care stau la baza fenomenului migraţionist şi anume: factori de tip push/de împingere (nivel de trai scăzut, sărăcia, lipsa unui loc de muncă, probleme etnice, existenţa crizelor rezultate din dezastre naturale, accidente tehnologice sau terorism, sau chiar a crizelor financiare, a celor politice şi a conflictelor sociale etc.) şi factori de tip pull/de atragere (nivel de trai mai ridicat, nivel al salariilor mai ridicat, posibilitatea de a găsi un loc de muncă mai bun, experienţa reţelelor sociale, libertate individuală etc.)

Concluzia care se desprinde este că decizia de migrare răspunde diferenţelor de venit, iar migranţii tind să aibă o propensitate superioară de migrare faţă de medie.
3 5 3