Răspunsuri

2014-05-24T19:41:37+03:00


DE UNDE?

VEZI DACA MERG ASTEA:

RELIEFUL NEFAVORABIL(DESERT MUNTI INALTI MLASTINI)

CLIMA NEFAVORABILA(ECUATORIALA )

ECONOMIA

RESURSELE

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T20:33:45+03:00
1. La sate densitatea populatie este mai mica datorita lipsei locurilo de munca
2. La orase densitatea este mai mare, deoarece aici au mai multe posibilitati de angajare, datorita prezentei institutiilor de invatamant liceal sau universitar (inexistent la sate), datorita imigrantilor (strainilor)
3. Zonele de campie au o densitate mai mare decat cele de deal sau montane, pur si simplu din cauza reliefului. E mai greu sa faci casa langa casa intr-o zona de deal sau de munte; apoi, risti sa plece dealul la vale cu casa cu tot
5 3 5