Răspunsuri

2014-05-24T19:38:11+03:00
Imi poti da si contextul, te rog!?

de gimnastica - substantiv comun, simplu, genul feminin, numarul singular, cazul acuzativ, precedat de prepozitia simpla ,,de", functia sintactica de atribut substantival prepozitional
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T19:43:00+03:00
Valoare morfologica:atribut cu valoare substantivala
functie sintactica:atribut substantival
1 5 1