Andra a calculat valoarea monedelor economisite si a constatat ca are 345 de lei.ea vrea sa schimbe monedele in bacnote.
a)cel mai mare numar posibil de bancnote
b)cel mai mic numar posibil de bancnote
c)alte situatii posibile pentru schimb. 2 soluti

2

Răspunsuri

2014-05-24T18:51:42+03:00
In bacnote de 1 leu=345 cel mai mare nr posibil
cel mai mic nr posibil 3 de o suta,4 de 10 si una de 5 deci 8 bacnote


5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T19:01:59+03:00
A) bacnote de 1leu=345
b) una de 200lei, una de 100, 4 de 10lei si una de 5lei
c) 3 bacnote de 100lei, una de 5 lei si 4 de 10lei
   bacnote de 5 lei=96