Ce se da la teza in clasa a 7a sem 2 ? nuvela sau caracterizare sau ce? raspuns rapig plz

2
Mie mi-a dat caracterizarea. Te pup si mult succes ! :*
merci mult de tot:*
Cu multa placere :*
caracterizarea personajului preferat

Răspunsuri

2014-05-24T18:36:21+03:00
Mie mi a dat opinie despre mesajul textului dar in plan mi a zis ca ar putea sa ne dea si demonstratie de gen epic sau liric si caracterizarea personajului
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T19:00:48+03:00
Caracterizarea domnului Lefter.
merciii mult..u asa ai primit sau stii?
Asa am primit dar o prietena ,din clasa a saptea mi-a zis ca tot caracterizare le-a dat.