Răspunsuri

2014-01-27T17:49:16+02:00
Concentreaza-te si deseneaza asa cum iti imaginezi tu acel desen nu cum il vezi cu ochii.Foloseste-ti imagintia....cu siguranta va iesi un desen frumos ...BAFTA
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-27T17:53:52+02:00
Salut Diana, sunt aici ca sa te ajut. Sunt un desenator talentat.
Vad ca Elsa nu e usor de desenat, cel putin in stilul in care este reprezentat. Iata cateva sfaturi:

1. Foloseste-te de o imagine cu Elsa care iti place.
2. Intai deseneaza capul ca un cerc, si nu apasa creionul cand schitezi.
3. Fa restul corpului, folosind forme geometrice ca referinta.
4. Apoi, din formele germetrice ale corpului, incearca sa desenezi ceva mai deslusit, care seamana tot mai mult cu personajul. Deci, din acele forme, incet-incet, vei obtine forme mai "adevarate". Tine minte, nu apasa creionul.
5. Nu uita sa te folosesti de imagine.
6. Deseneaza parul. E destul de usor... urmareste sensul in care "curge" parul ei, cu creionul.
7. Cand esti multumita, poti contura mai tare cu creionul schita ta, astfel incat sa obtii desenul pe care il vrei face.
8. Daca este necesar, fa mici retusuri, pentru ca desenul sa arate mai bine.

Spor la desenat! ;)
pentru schita foloseste un creion 2B, iar la final poti sa cresti (la umbre) pana la 7B. sincera sa fiu, acelea sunt preferatele mele <3