Răspunsuri

2014-05-24T18:12:03+03:00
Cratima este semnul ortografic care marcheaza rostirea intr-o sg. silaba a doua parti de vorbire diferite. In primul rand se evita hiatul prin lipsa vocalei ,,î''. In al doilea rand ajuta la pastrarea ritmului si masurii versurilor.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T18:20:50+03:00
I-au trimis desparte pronumele i de verbul au trimis
n-are nimic desparte pronumele n de verbul are nimic
2 3 2