In doua ladite s-au pus 119 kg mere. S -au vandut 5 kg din prima lada si 9 kg din a doua, in prima au ramas de 4 ori mai putine kg decat in a doua. Cate kg de mere au fost la inceput in fiecare lada?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T17:46:48+03:00
Notam cu x si y nr de mere din fiecare ladita
x+y=119
x-5=4 ( y-9)
x=119-y
119-y=4(y-9)
199-y=4y-36
-y-4y=36-119
-5y=-83
y=16,6
x=119-y
x=119-16,6
x=102,4

1 5 1
2014-05-24T20:28:12+03:00
IMPARTE 119 LA 2 APOI SCADE DE LA FIECARE LADA LA PRIMA 5 SI LA A 2 9