Modalitatea de formare a cuvintelor : grabeste, numai,noaptea .
Grazie :*:*

2
grabeste : format prin derivare , cu sufixul -este , verbul a se grabi
numai : format prin derivare , cu prefixul nu- , substantivul mai
noaptea : format prin derivare , cu sufixul -a , substanivul noapte :D !
Ceva de genu

Răspunsuri

2014-05-24T18:14:12+03:00
Grabeste : format prin derivare , cu sufixul -este , verbul a se grabi 
numai : format prin derivare , cu prefixul nu- , substantivul mai
noaptea : format prin derivare , cu sufixul -a , substanivul noapte 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T19:22:01+03:00
Numai -compunere prin contopire iar celelalte prin derivare :-?
1 5 1