I don't want to visit them. They are boring and I almost fall asleep when I am with them.
Traducere Engleza-Romana.

2
da da sigur ca da
asa-i, esti destept tare
sa nu te deochi
nu are cine te lauda, te lauzi singur ce sa faci si tu acuma
ptu.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T17:19:56+03:00
Nu vreau să-i vizitez. Ei sunt plictisitori și aproape că  adorm, atunci când eu sunt cu ei.
Nu vreau sa-i vizitez.
pai si eu ce-am scris? -
-_-
Am vrut sa traduc si eu iar mai apoi sa sterg dar am dat enter. :P
ok :)
2014-05-24T17:20:15+03:00
Eu nu vreau sa-i vizitez.Ei sunt plictisitori, si aproape adorm cand sunt cu ei