Răspunsuri

2014-05-24T17:23:49+03:00
Poezia ''Ghiocelul'' de Otilia Cazimir are măsura de 9-10 silabe iar titlul semnifică despre cine este vorba în text, adică despre un ghiocel.!!

P.S.: De ce ai ataşat acea poză???

:))

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T21:18:16+03:00


MASURA VERSURILOR:9-10 SILABE

TITLUL POEZIEI ESTE IN SRANSA LEGATURA CU MESAJUL ACESTEIA ANTICIPAND CEEA CE AUTORUL VREA SA NE TRANSMITA REFERITOR LA PRIMA FLOARE CARE RSARE IN ANOTIMPUL PRIMAVARA.

GHIOCELUL ESTE PRIMA FLOARE CARE RASARE ODATA CU SOSIREA ACESTUI FRUMOS ANOTIMP.

multumesc foarte dragut :*
buna mai vreau si de cautat figutile de stil si de comentat 3 din ele ! va rog!