Răspunsuri

2014-05-24T16:15:36+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T16:20:08+03:00
Daca A(3,3)∈f(x)⇒
3a-6=3
3a=9
a=3
f(x)=3x-6
b) nu am cum sa-ti fac desenul proptiuzis dar am sa-ti dau tot ce iti trebuie 
intersectia cu OX f(0)=y
y=3.0-6=-6
punctul este A(0,-6)
intersectia cu OY 
f(x)=0,3x-6=0
3x=6,x=3
punctul B(3,0) 
ca sa trasezi punctul trebuie sa desenezi sistemul de coordonate XOY la care pozitionezi punctele A si B .la puncte  in paranteza primul este valoarea care se ia pe OX si al doilea nr valoarea pe OY .la intersectia lui x cu y este punctul.cu doua puncte se poate trasa o dreapta care este graficul.
1 5 1