Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T15:37:02+03:00
Cartea momente si schite este una foarte frumoasa deoarece in ea se gasesc texte celebre ale lui Caragiale cum ar fii Vizita
1 5 1
2014-05-24T16:12:15+03:00
Anul 2012 este anul marelui dramaturg român, Ioan Luca Caragiale. Cu ocazia împlinirii centenarului va avea loc un festival în perioada 9 iunie-20 septembrie.Dintre participanţi se numără Teatrul de Comedie, Teatrul Metropolis, Teatrul Masca, Teatrul Nottara, Opera Naţională Bucureşti, Centrul de Creaţie Artă şi Tradiţie, Universitatea Naţionala de Artă Teatrală şi Cinematografică, Muzeul Naţional al Literaturii Române, Biblioteca Metropolitană Bucureşti, Circul Globus, Biblioteca Academiei şi Administraţia Monumentelor şi Patrimoniului Turistic.Festivalul va avea loc în Centrul Istoric, în Piaţa Sfântul Dumitru şi Grădina Pariziană, din zona Hala Traian. Toţi cei care participă la acest eveniment vor avea ocazia să asiste la evenimenteextraordinare care au ca figură centrală lumea lui Caragiale.