-Furnico ,fugi repede ca vine un om!spune spariata albina.
-Dar de ce esti asa speriata de oameni?intreaba mirata furnica.
-Cand regina m-a atrimis sa polenizez florile era a ma calce un om.
-Doamna aLBINA NU VA FIE FRICA DE MINe!
-De ce sa nu-mi fie frica?
-Pentru ca eu iubesc tot ce a dat Dumnezeu pe pamant.
-Si de unde stui ca alti nu vor sa ma omoare?
-Niciodata nu vei sti asta , dar trebuie sa ai mai multa grija. intervine furnica
-Odata ce esti mai speriata cu atat atragi mai repede curios
- Salut , albino . De ce esti asa speriata?

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T15:30:23+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-Buna! Unde te duci micuta albinuta?
-Hei! Pai ma duc sa culeg polen.... Dar tu? Tu unde te mergi? 
-Pai ma duc la joaca cu prietenii mei. Vrei sa te ajut sa culegi polen? 
-Nu, multumesc! Ma descurc singura!
-Bine...atunci te las ... Nu vreau sa te incurc.
-O zi buna!
-Multumesc la fel! 
11 4 11
2014-05-24T15:31:43+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
     Un copil se plimba prin gradina. La un moment dat zareste o albina pe o floare. Curios se apropie de ea.
     - Buna, albinuto! Ce faci aici?
     - Buna, copile ! Uite, ce sa fac, muncesc - ii raspunse albina
     - Dar ce muncesti? Stai doar pe o floare.
     - Nu stau, adun nectar - spuse albinuta
     - Nectar? Pentru ce iti trebuie nectar?
     - Din nectar facem miere. Mierea este hrana noastra.
     - A, miere, si mie imi place mierea! Atunci te las sa-ti faci treaba, nu te mai tin de vorba. La revedere, albinuta !
     - La revedere, copile!
     Copilul alerga la mama lui sa-i povesteasca despre albina.
10 4 10