Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T15:07:48+03:00
Un croitor cumpara 150 m de stofa ,primeste cadou de 5 ori mai mult.In final,taie 500m .
Cati m mai raman??
3 5 3
  • Utilizator Brainly
2014-05-24T15:14:35+03:00
La un magazin s-au adus 5 baloti de panza a cate 150 m fiecare din care s-au vandut 500 m . Cati metri de stofa au mai ramas in depozit ?

( 150x5 ) - 500 = 
750-500=250 m
4 5 4