Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-24T15:07:26+03:00
C multimea numerelor complexe de forma a+bi unde a si b sunt reale iar i reprezinta partea imaginara.
R numerele reale orice numar care nu poate fi scris ca un raport de 2 nr. intregi EX : radical 2, 0.(3)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T15:09:21+03:00
Nr reale (R) : toate nr 
nr irationale ( I ) : radical din 2 , 3 , 5..
nr rationale (Q) : 3/6 , 2/4
2 5 2