Adaugati , pe rand, cate un atribut substantivelor subliniate in textul de mai jos, astfel incat descrierea sa inspire prima data voiosie , iar a doua oara frica. Precizati felul atributelor adaugate.

Fata a impins poarta gradinii si a vazut o poteca care ducea spre casa. In fata usii era un caine, care dormea pe un covoras.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-27T17:23:41+02:00
Frică - "gradina intunecata, poteca umeda si alunecoasa, caine rau" Voiosie - "gradina inmiresmata, poteca cu flori, caine blajin".
2014-01-27T17:24:07+02:00
Caine fioros si caine bland
gradina colorata si gradina inspaimantatoare 



atributele sunt de fel adjtivale
poteca verde
Nu este obligatoriu ca atributele să fie adjectivale daca nu se menționează în cerință un anumit tip.