Bună ziua!Vă rog să mă ajutaţi la un exerciţiu:

Subliniaţi atributele adjectivale din textele de mai jos.Indicaţi printr-o săgeată substantivele cărora le sunt subordonate:

"Carpaţii moldoveneşti,împăduriţi mai peste tot,alcătuiesc vama răsăriteană a Ardealului."

"În locul zilelor mari şi frumoase au venit zile mici şi posomorâte..."

Trei oameni hotărâţi să lupte fac cât şapte viteji siguri de victorie.

Mai exact eu nu ştiu la a doua cerinţă.

Vă mulţumesc anticipat!

2

Răspunsuri

2014-05-24T13:31:45+03:00
A doua cerinta se refera la intrebarea pusa substantivului, pentru a-ti raspunde atributul adjectival. De exemplu: moldovenesti - care Carpati? ; impaduriti - ce fel de Carpati? ...

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T13:33:43+03:00
Moldovenesti, sta langa carpatii
rasariteana, determina pe vama
mari si frumoase, determina pe  zilelor
mici si posomorate, determina pe zile
hotarati, determina pe oameni
siguri, determina pe viteji
2 5 2