Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T13:13:15+03:00
Poate creste pana la 50 de metri inaltime..
Frunzele de forma aciculara,moi.
Este sigura rasinoasa cu frunze cazatoare. :)
Multumesc!
Este singurul conifer cu frunze cazatoare toamna.Frunzele sunt asezate mai multe la un loc.Conurile sunt mici sferice.Este o planta rara,ocrotita prin lege.
2014-05-24T13:29:02+03:00
Zadei ii cad frunzele.
Este singurul conifer care pateste asta.
Este ocrotit de lege.
Este pe cale de dispartie.
La zada frunzele sunt grupate in forma de pensua