Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T13:56:18+03:00
Poti sa pui pe prima pagina Numele,prenumele tau,clasa,si obiectul de stdiu.In paginile urmatoare poti sa pui citeva locuri istorice sau contemporane care sunt in manualul de clasa 8 ,poti sa pui citeva lectii de gramatica asa mai principale,citeva informatii despre locurile vizitate si la sfirsit ce ai inteles pe parcursul acestui semestru din clasa 8.
3 3 3
2014-05-24T15:58:30+03:00
Tot ce a zis Ella55 si toate testele tale din sem 2 sau din tot anul(la engleza)
2 3 2