Răspunsuri

2014-05-24T12:29:16+03:00


taietor,fata,flacaul=substantive comune

bucur=substantiv propriu

el=pronume personal

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T12:40:49+03:00
Taietor - exprimat prin substantiv comun
el -exprimat prin pronume personal
Bucur - exprimai prin substantiv propriu
fata - exprimat prin substantiv comun
flacaul - exprimat prin substantiv comun

sper ca te-am ajutat :))

3 3 3