Construiti enunturi in care sa aveti predicatele nominale alcatuite cu urmatoatele verbe copulative : a fi , a deveni , a se face, a iesi ,a ajunge,a ramane,a insemna ,a parea

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T11:28:23+03:00
Catelul este frumos.
El devine doctor.
Mihai se face vanzator.
El iese cantaret.
El ajunge un filozof.
Miki ramane repetent.
Mircea inseamna un nume.
Darius parea plictisit.

Bafta!!!
merci DANIEL :*
nu ai pentru ce a fost placerea mea
2014-05-24T11:29:42+03:00
El a fost cuminte la bunici.el a devenit medic.el se face impegat.el ramane director. raluca inseamna un nume frumos.el pare destept.

1 2 1