Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T11:13:34+03:00
-i= verb copulativ,conjugarea a IV a, diateza activa, mod indicativ, timp prezent, persoana a3a, numarul singular,forma afirmativa, functie sintactica de predicat nominal.

dar nu se ia cu tot cu trista,vestezita?
nu,ptr ca trista si vestezita sunt complemente,adica determina verbul
nu sunt complemente! da Cristinika se ia cu tot cu trista, vestezita! acestea sunt numele predicative.... pentru ca predicatul nominal se formeaza impreuna cu verbul copilativ a fin, in cazul nostru acest :''-i'' + numele predicativ
Sper ca te-am ajutat cu aceasta explicatie ;) !
stiam si eu ,de asta te-am intrebat
2014-05-24T12:19:58+03:00
-i=predicat vrebal,verb,persoana a lll-a , timpul prezent,numarulsingular