Răspunsuri

2014-05-24T11:26:02+03:00
Punctul de intersectie al mediatoarelor dau centrul cercului circumscris triunghiului.inaltimea din A (AB=AC),este si mediana si mediatoare deci O se gaseste la 2/3 de varf si 1/3 de baza
daca AD _|_ BC ,si din AD raza este 50 cm inseamna ca 
50=2/3⇒AD=75 cm
daca CB=80,BD=40 cm ,din ΔABD, cu Pitagiora
AB²=AD²+DB²
AB²=75²+40²=5625+1600=7225
AB=85 cm
P=AB+AC+BC=85.2+80=250 cm
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T11:34:06+03:00
P=AB+BC+AC
AC=80
AF=FC=80/2=40
ΔAFO DREPTUNGHIC CU AO =50 (raza cercului) ⇒Pitagora
FO²=50²-40²⇒ FO=30 ⇒FB=BO-30=R-30=20
ΔBFC DREPTUNGIC⇒ PITAGORA
BC²=20²+40²⇒ BC=20√5
P= 20√5+20√5+80=40√5+80
2 5 2