Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T10:47:08+03:00


El merge.    El merge in parc cu prietenii

Mama gateste.   Mama gateste cina pentru noi.

Andrei scrie.   Andrei scrie tema la mate

Ea conduce.   Ea conduce masina primita cadou

Profesoara corecteaza.     Profesoara corecteaza testele de ieri

El bea.    El bea apa minerala

Mirela vorbeste.   Mirela vorbeste cu Diana despre o colega

Vasile munceste.   Vasile munceste in curtea vecinului

2 5 2
2014-05-24T11:02:14+03:00


ANDREI CITESTE.ANDREI CITESTE O CARTE INTELESANTA.

FETITA CANTA.FETITA CANTA O MELODIE FRUMOASA DE DRAGOSTE.

BAIATUL SCRIE.BAIATUL SCRIE CU ATENTIE TEMA LA MATEMATICA.

COPII INTREABA.COPII INTREABA MULTE LUCRURI.

EU PLEC.EU PLEC LA MUNTE IN VACANTA DE VARA.

NOI STAM.NOI STAM LA UMBRA RACOROASA A STEJARULUI.

SAPTAMNA TRECE.SAPTAMANA TRECE FOARTE REPEDE ACASA.

NINGE.AFARA NINGE CU FULGI MARI DE NEA.

1 5 1