Răspunsuri

2014-05-24T10:26:08+03:00
(a,b) i.p (6,5) 
6a=5b
 
La intrebarea cu cat la suta.. nu stiu deoarece nu am cu ce sa compar numere, sa fac o ecuatie in K.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T10:56:48+03:00
Numerele a si b sunt invers proportionale cu 6 si 5 rezulta 6a=5b =>b=6a : 5 Presupunem ca b este p la suta din a => b= p : 100 * a si inlocuind pe b => 6a : 5= p: 100 *a Reduci pe a cu a si gasesti 6 :5 = p: 100 => p= 6*100:5 => p= 120 Deci b este 120 la suta din a PLEASE TRECE RASPUNSUL LA CEL MAI BUN. MERSI
1 5 1