Desenati un patrat cu latura de 5 cm(centimetri).Notati-l.Calculati perimetrul patratului.

2
ca nu stiu cum
Comentariul a fost şters
fa-i o poza la patrat
fiindca patratul are 4 laturi egale perimetrul este egal cu 4L adica egal cu 20
si bag-o in raspuns te rog! c

Răspunsuri

2014-05-24T09:36:24+03:00
     P=4XL=                                                                                                                      P=4x5=20 cm                                                                                                                                                                                                          perimetrul este egal cu 20 cm                                                                                                
10 4 10
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T10:37:12+03:00