Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T09:29:22+03:00
A) Era luna plina seara trecutra.                                                                                    b) Se ridica soarele  pe cerul senin.                                                                              c)Vantul batea cu mare putere.                                                                                    d) Focul arde si in casa este caldura.                                                                          e)Pisica toarce , in timp ce eu dorm.
18 4 18
2014-05-24T09:29:41+03:00
Era luna sus pe cer Se ridica soarele deasupra naturiu Vantul batea cu putere Focul arde in soba Pisica toarce langa mine
Era luna stralucitoare pe cer.
Se ridica soarele dimineata.
Vantul batea frunzele ruginii.
Focul arde in soba de caramida.
Pisica toarce cand este alintata :D