Va rog cat mai repede sami dati regurile fonetice si traducerea in romana a urmatoarei fraze: Paul: eh bien! C'est à cause de l'incendie. . . Le feu et l'eau des pompiers,c''est assez por detruire tout un intérieur . . . . Caroline: Mais,l'argent por tout rrfaire? Retaper un appartement, acheter des meubles neuf, des rideaux,des tapis,ça coûte une fortune! Paul: L'Assurance paie,paraîl-il, une grosse somme,plus leurs économies . . . C'est super. . . Caroline: Je vais leur rendre visite! Je suis curiluse de voir ça. . . Tu viens?

2
mersi doar ca eu am cerut regurile fonetice care sunt in text pentru a ma ajuta sa citesc cat mai bine ex ( ça- se citeste ,,sa").

Răspunsuri

2014-05-24T07:47:42+03:00
Regula I    - o consoana între doua, despartirea se face înaintea consoanei.     ex.: ma-ma    - exceptie fac grupurile de litere: che; chi; ghe; ghi.            Regula II    - doua consoane între doua vocale, despartirea se face între doua consoane.     ex: car-te            Exceptie la regula II    - în cazul în care prima consoana este una din literele: f, g, h, p, b, t sau v; iar a doua consoana: l sau r; despartirea se face înaintea celor doua consoane.     ex.: a-cru             Regula III     - trei sau mai multe consoane între doua vocale, despartirea se face dupa prima consoana.     ex.: pen-tru            Exceptie la regula III      - în cazul în care grupul de consoane este: lpt, npt, ncs, nct, nct, rct, rtf, stm sau ndv; atunci despartirea se face dupa a doua consoana.             Regula IV      - doua vocale care se rostesc în silabe diferite        ex.: fi-in-ta             Regula V      - o vocala urmata de diftong sau de triftong, despartirea se face înaintea grupurilor de sunete.        ex.: o-ua             Regula VI      - cuvintele derivate cu prefix si/sau sufix se despart în silabe tinând seama de acestea.        ex.: in- u-man             Regula VII      - cuvintele compuse se despart în silabe tinând cont de termenii care îi alcatuiesc.        ex.: drept-unghi

Traducerea nu o știu.

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T12:49:16+03:00

  Paul: eh bien! C'est à cause de l'incendie. . . Le feu et l'eau des pompiers,c''est assez por detruire tout un intérieur . . . . Caroline: Mais,l'argent por tout rrfaire? Retaper un appartement, acheter des meubles neuf, des rideaux,des tapis,ça coûte une fortune! Paul: L'Assurance paie,paraîl-il, une grosse somme,plus leurs économies . . . C'est super. . . Caroline: Je vais leur rendre visite! Je suis curiluse de voir ça. . . Tu viens?


1 5 1