Daca la un numar adaugi dublul,apoi triplul sau si inca 20,obtii 380.Care este nr.?Gaseste doua solutii de rezolvare.

2
explicami!!!
pai prima data scazi din 380 20 si iti da 360 dupa care pe 360 il imparti la 6 deoarece prima data adaugi duble nr adica este de 3 ori nr initial , dupa mai adaugi triplul si atunci ai de 6 ori nr initial .... a doua varianta de rezolvare ar fi sa imparti direct 380 la 6 dar iti da cu virgula .
dar mai explicit e asa din 380 scazi 20 si iti da 360 apoi rezultatul il imparti la 2 si iti da 180 pe 180 il imparti la 3 si iti da nr initial 60 si metoda a 2 este prin metoda grafica
si faci urmatorul calcul cu segmente ne initilal sa zicem ca e acare e egal cu un segment"_" si faci _+_ _+_ _ _+20=380 si faci 380 -20=360 si rezulta ca 6 segmene=360siil imparti la 6 si iti da 60 ca in primul mod

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-27T16:21:57+02:00
380-20=360 apoi imparti la 6 360:6=60 sau 380:6=63.333333... sau 190/3 

1 5 1
2014-01-27T16:54:55+02:00