Răspunsuri

2014-05-23T21:45:31+03:00
Adverbe : am ajuns acasa seara
vorbeste bland
iarna vom pleca la bunici 

subst:aceasta seara este minunata
copiii iubesc anotimpul iarna

adjective:omul bland isi regaseste inima in sufletul altcuiva    




sper sa iti fie de folos :*

Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T21:46:10+03:00
A venit seara
am ajuns acasa seara
am plecat la sanius iarna
a ajuns in sfirsit iarna pe la noi
eu i-am raspuns blind

Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters