EU DOAR TI-AM RASPUNS ..AM FACUT CEVA GRESIT?
ALTADATA NU O SA MAI FAC ASTA...NU INTELEG DE CE M-AI RAPORTAT..CARE ESTE CAUZA?
Ttiunghiul este figura geometrica cu 3 laturi. Trapezul este figura geometrica cu 4 laturi din care 2 opuse sunt paralele intre ele iar celelalte l2 laturi opuse nu sunt paralele.
Triunghiul poate fi trapez DOAR daca-i retezi varful; deci, raspunsul este nu :)
cert raspunsul este nuu

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T21:20:13+03:00
Triunghiul poate fi oarecare, isoscel, echilateral sau dreptunghic. Triunghiul nu poate fi trapez.
4 5 4
2014-05-23T21:37:53+03:00
Triunghiul nu poate fi un trapez, deoarece trapezul are 4 laturi, iar triunghiul are 3 laturi.
1 5 1