A)Daca impartitorul este 6,restul poate fi 9? A sau F
b)Daca impartitorul este 3,restul poate fi 3?A sau F
d)Daca impartitorul este 8,restul poate fi 7?A sauF
e)Daca impartitorul este 6,catul 4si restul 5,atunci deampartitul este 29.A sau F
Va rog ajutatima!!! :)))

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T20:13:49+03:00
A) F
b) F
d) A
e) A

        Sper ca te-am ajutat :)
2014-05-23T21:02:39+03:00