Morfologia este partea gramaticii care studiaza partile de vorbire, deci o analiza morfologica presupune identificarea partii de vorbire .Analiza morfologica =sa spui ce parte de vorbire este (ex. : substantiv, verb, adjectiv).
ms
Ce este ca parte de vorbire:subs., vb., articol.....

Răspunsuri

2014-05-23T19:35:39+03:00
Valoarea morfologica inseamna sa scrii partea de vorbire a acelui cuvant.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T19:36:49+03:00
Foarte simplu :)
Sa dam ex. :
Madam Alina mergea spre casa.
Madam = pronume personal de politete
Alina = subs. propiu
mergea=verb
spre=adverb 
casa=subs. comun
Sper sa fii inteles :D 
Adica trebuie sa scrii partea de vorbire a unui cuvant :D
Daca vrei mai posteaza intrebari , te pot ajuta mereu ;)
Ф.Ф
1 5 1