Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T19:26:54+03:00
5c........5min.........5cutii
1c........5min...........x

x=1*5/5= 5/5=1cutie

1c.........5min........1cutie
1c..........15min......y

y=15*1/5=3 cutii

1c............15min..........3cutii
30c.........15min.............z

z=30*3/1= 90 de cutii
2014-05-23T19:31:43+03:00
Notam c = copii.
Notam ci = cutile de ingetata.
5/5=1(o cutie de inchetata la fiecare copil intr-un minut)
1*15=15*30=450 (cutii de inghetata la 30 de copii)

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Comentariul a fost şters
in fine :))))
ne batem capu' la o problema de clasa a 3-a...xD
nu de a6a