Bună ! Vreau sa dau la un liceu gălăţean cu profil filologie -intensiv engleză . Trebuie să dau şi eu acel examen de dinaintea EN , la fel ca cei de la BILINGV? Dacă ştiţi , spuneţi-mi şi mie , plizz.<,,

2

Răspunsuri

2014-05-23T19:25:57+03:00
Nu neaparat, oricum se da in toamna.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T21:16:34+03:00
Eu stiu ca trebuie dat si daca vrei bilingv si daca vrei intensiv, dar asta depinde de fiecare liceu. Cel mai bine e sa te duci sa intrebi la acel liceu daca trebuie dat examen.
1 5 1