Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T18:44:25+03:00
Ion Pillat este impresionat de roadele ,frumuseile si prosperitatile aduse de venirea toamnei.Desi adora si anotimpul de primavara,cu verdeata sa,si caldura verii,el poarta in inima imaginea toamnei.
:******

4 3 4
2014-05-23T21:17:05+03:00


AUTORUL ESTE PLACUT IMPRESIONAT DE FRUMUSETILE TOAMNEI DAR TOTODATA II ESTE DOR SI DE CELELALTE ANOTIMPURI CARE AU SI ELE O FRUMUSETE APARTE.

EL ASEAMNA TOAMNA CU O CRAIASA CARE ARE PAR MOALE DE AUR .

3 5 3