Lungimea este cu 15 mai mare decat latimea.
Perimetrul patratului=78 centimetri. Afla dimensiunile

2
Ok ! Raspund acum .
prin ce o faci prin medoda grafica
Da !
atunci e bine
un segment adica latimea plus 15 imi da lungimea si 15 ori 2 este egal 30 adica surplusul 78 minus 30 este egal cu 48 si 48 impartit la 4 este egal 4 segmente si un segment adica latimea este egal cu 12 si doua latimi este egal cu 24 si o lungime este egal cu 12 plus 15 adica 27 si asa se rezolva grafic

Răspunsuri

2014-05-23T17:41:46+03:00
L=15+l
P=78
l+l+L+L=78
2l+2L=78 /:2
l+L=39
l+15+l=39
2l=39-15
2l=24
l=24:2
l=12

L=15+12
L=27
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T17:48:25+03:00

 l   /_____/

l    /_____/                                                                  } 78 cm

L   /_____/15/

L   /_____/15/

78 cm - ( 15 cm + 15 cm ) = 78 cm -30 cm = 48 cm  ( 1p + 1 p + 1 p + 1 p = 4 parti egale)

 Cat reprezinta o parte ?

48 cm : 4 = 12 ( o parte ) -  latimea

12 cm + 15 cm = 27 cm (  lungimea )