Răspunsuri

2014-05-23T17:33:00+03:00
Interjecţia este o parte de vorbire neflexibilă care exprimă, prin sunete articulate, senzaţii, stări sufleteşti, manifestări de voinţă ale vorbitorului sau imită sunete şi zgomote din natură.
Interjectiilr care inlocuiesc un verb se numesc predicative.
ex:zbrr,hat,brr,hai,hodoroc-tronc,tic-tac etc.
5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T17:34:01+03:00
Interjectia predicativa se foloseste pentru a tine locul unui predicat.
: hai , bazz, na , iar , cip-cirip..


8 4 8