MOTIVATI PRIN COMPLEMENTE CIRCUMSTANTIALE CAUZALE ACTIUNILE
Nu putea misca bratul ......
Nu s-au mai vazut .....
Au pribegit mult.....
Si-a razbunat parintele .......
COMPLETATI ENUNTURILE PRIN DIVERSE COMPLEMENTE CIRCUMSTANTIALE ,POTRIVITE CONTEXTULUI SI PRIN ALTE PARTI DE PROPOZITIE
,,,,,.Cantemir povesti........
........Tudor jura .....
..........BIrnova a devenit domnitor .......
....Magda intelese........
.....Stroie Orheianu arevenit .......

2

Răspunsuri

2014-05-23T16:30:34+03:00
Nu putea misca bratul de durere 
Nu s-au mai vazut de mult 
Au pribegit mult din cauza cutremurelor
Si-a razbunat parintele din cauza durerii simtite 
-----------------------------------------------------------
Spune Cantemir povesti frumoase .
Acum tudor jura sa nu mai vorbeasca cu tine
Atunci Birnova a devenit domnitor acolo
Altadata Magda intelese totul

11 4 11
Spune Cantemir povesti bune
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
gata
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T16:36:57+03:00
1.Nu putea misca bratul din cauza loviturii
Nu s-au mai vazut din pricina distantei.
Au pribegit mult din cauza lor.
Si-a razbunat parintele din motive personale.
2.Cantemir povesti cum stia el mai frumos
Dupa greseala  Tudor jura ca nu o va mai repeta.
Atunci Magda intelese greseala facuta.
Cand Stroie Orheianu a revenit , a fost veselie.