Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T16:30:20+03:00
Un tr dreptunghic inscris in crec are ipotenuza egala cu diametrul
deci 
i²=6²+8²=36+64=100
i=10 deci R=5 cm
raza cercului inscris triunghiului are valorea
r=A/P
unde A =6.8/2 =24(aria triunghiului)
p=(6+8+10)/2=24/2=12 (semiperimetrul)
r=24/12=2 cm
1 5 1
2014-05-23T16:32:03+03:00
R= a x b x c supra 4S (a,b,c sunt laturile )
ipotenuza se afla cu pitagora 36+64=100=> ip=10
6 x 8 x10 supra 4x (6x8 supra 2)
480 supra 4 x 24
480 supra 96=> R= 5
r= S pe P (S=Aria P=semiperimetrul)
S=6x8 supra 2=24
P=6+8+10 supra 2=12
r=24 supra 12=> r= 2