Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T15:22:22+03:00
Fie x nr. de carti de 50 de file si y nr. de carti de 80 de file;

Formezi dina datele problemei ecuatiile: x + y = 18 si 50x + 80y = 1050;

Aplici metoda reducerii => 30y = 1050 - 18*50 => 30y = 150 => y = 5 => x = 13.


Bafta!

2014-05-23T15:32:37+03:00
X + y = 18 si 50x + 80y = 1050 => 30y = 1050 - 18x50 => 30y = 150 => y = 5 => x = 13.
2 4 2