Mihai ajunge acasa de la scoala la ora 14:30.Se uita la televizor de la 14:45 pana la 16:10 , apoi isi face temele timp de doua ore , se joaca 45 de minute pe calculator , mananca timp de 20 de minute , iar apoi se uita doua ore si un sfert la televizor , inainte de culcare.La ce ora s-a culcat Mihai in acea zi ?)
( Va rog ajutati-ma ! Este urgent!)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T15:21:47+03:00
2014-05-23T15:25:36+03:00
21.30 mie mi-a iesit :))
Imi trebuie cu rezolvare
de ce nu ai zis asa
:)) am uitat sa mentionez
16:10+2 ore +45 min+ 20 min +15 min= 21:30
daca vrei sa faci cum ti-am zis eu copi cu tot cu min si cu ore