Dintr-o sarma,care lungimea de 16m si 60cm ,se taie si se construieste un patrat cu latura de 4m.Cati centimetri de sarma au mai ramas?Care sunt lungimea si latimea unui dreptunghi care se poate construi din sarma ramasa,astfel incat lungimea dreptunghiului sa fie de 2ori mai mare decat latimea lui?Rezilva,completand tabelul de mai jos. Stiu .,vreau sa stiu,am aflat

2

Răspunsuri

2014-05-23T15:20:42+03:00
Au mai rãmas 60cm ! Lungimea este de 20 cm iar lăţimea de 10 cm.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T16:08:04+03:00
4 metri folositi pentru fiecare latura a patratului ⇒ 4 * 4 = 16 m
16 m si 60 de cm - 16 m = 60 cm de sarma ramasi

2l + 2L = 60 cm
L = 2l
2l + 2 * 2l = 60
2l + 4l = 60
6l = 60
l = 10
L = 2 * 10 = 20
⇒Lungimea dreptunghiului este de 20 cm, iar latimea este de 10 cm 
1 5 1