In doua vase sunt 3 hl de lapte.Daca mut 5 l din al doilea vas in primul , vor ramane in acesta de 4 ori mai multi l decat in primul. Ce cantitate de lapte este in fiecare vas? VA ROG AM NEVOIE URGENT!!!!!!!!

2

Răspunsuri

2014-05-23T14:31:01+03:00

 1 hl = 100 l

3 x 100 = 300 l

I  vas  /_____/5/ \_______________

                                                           |                                   } 300l

II vas  /_____/_____/_____/_____/5/

300l - 5 = 295 l ( 1 p + 4 p = 5 parti egale )

295 l : 5 = 59 ( o parte ) - primul vas

4 x 59 + 5 =236+ 5 =241  ( al doilea vas )

300-5=295!!!!!!!!!!
Ups ! Dupa cinci ore de matematica la scoala inebunesti !
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T14:36:06+03:00
3 hl=300 litri
a+b=300
4a=b-5
b=4a+5
a+4a+5=300
5a+5= 300 l
5a=300-5 l
5a=295
a=295/5
a=59 l
b=4x59+5
b=241 l
verificare
59+241=300 l