Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T14:16:30+03:00
L=3/8*144=54 cm
l=144
P=2(L+l)
P=2(144+54)=2*198=396
P=396cm
Unde am gresit?
E bine nu ai grsit nicaieri
Eu nu zic nimic ! Poate am gresit, daca am gresit sa imi arate unde e gresit si sa imi explice cum se face corect .Daca stie.......
NU pot ! Cand vroiam sa raspund dupa tine imi spunea ca au raspuns nr maxim de persoane !!!!!!
Comentariul a fost şters
2014-05-23T14:20:23+03:00
144=8/8 cat reprezinta intregul
deci  lungimea impartita la 8 parti=13 m o parte
3x18m=54m latimea
P=2xL+2x l
P=2x144 +2x54
P=288+108
P=396 m
I______I_______I_______I________I_________I_______I_______I_______I lungimea=144m
I______I_______I_______I latimea
2 5 2