Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T14:24:46+03:00
Dorinta de a face parte dintre cei care ajuta la bunul mers al vietii in tara ta, prin munca, idei constructive, de a pastra amintirile vii ale locurilor in care te-ai nascut si ai copilarit, de a fi mandru de "radacinile" tale, de istoria neamului tau.
1 5 1
2014-05-23T14:32:14+03:00
-participarea la unele actiuni de mediu.                                                                          -respectarea legilor                                                                                                      -pastrarea unui mediu curat                                                                                              -manifestarea spiritului de antreprenoriat                                                                          -respectarea patriei                                                                                                          -vii cu gandul la locul tau natal oriunde te-ai afla...          Succes