Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T14:02:32+03:00
In anul 2004 o sa inceapa scoala , daca nu ramane repetent o sa o termine peste 12 ani adca in anul 2016
si rezolvarea?
1997+7=2004(anul in care incepe scoala) Scola dureaza in total 12 ani si acum 2004+12=2016.(anul in care termina scoala)
2014-05-23T14:11:15+03:00
7ani jumate+12 ani de liceu=19 ani jumate va avea cand va termina liceul
1997+19=2016 anul in care va termina liceul