in gradina scolii era un stup de albine . cum il ingrijeau elevii putea sa vada ori si cine
ce credeti ca-i trece prin minte intr-o zi lui Mita Faramita ? isi facu rost de un bat si tiptil se strecura intr-o recreatie pana la stup
ce mai fagure dulce am sa acot isi zise baiatul el umbla cu batul in stup pana ce trei albine iesira si tabarara asupra hotului Mita incepu sa racneasca sa dea din maini ca un val iesi roiul intreg .
ce credeti ca s-a intamplat?

imagineaza-ti finalul acestei intamplari

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T13:48:33+03:00
Atunci Mita  a inceput sa fuga disperat in toate directiile, a intrat in scoala , si albinele il urmareau pe coridoare.In final , el a intrat in clasa si a inchis usa, scapand de albine .S-a ales doar cu cateva intepaturi si cu o invatatura de minte ca alta data sa nu mai incerce sa fure mierea de la albine.
3 5 3
2014-05-23T14:24:23+03:00
Miţă a inceput să alerge fiind urmărit prin toată curtea școlii de albine,intrun final intrând rapid in școală și ducânduse la baie unde a icuiat ușa bine de tot și a așteptat până albinele au plecat. Miţă a invăţat să nu mai fure de la albine și să nu le fure mierea plus vreo 20 de inţepături zdravene.