Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T13:34:58+03:00

2x7=14
apoi s-a scazut 4  si s-a inmultit cu 7 (14-4=10  ; 10x7=70)
Acum  vom scadea 4 din 70 si obtinem 70-4= 66
urmatorul numar e 66
acum il vom inmulti cu 7 
66x7=462
acum scadem 4 din 462
462-4=458
acum inmultin pe 458 cu 7 
458x7=3206

Seria va fi :
2,14,10,70,66,462,458,3206
2 5 2
2014-05-23T15:22:37+03:00

 2 , 14 ,10 , 70 , 66 , 462 , 458 , 3206 .
1 5 1